środa, 4 marca 2015

Herbaciarka z serduchem i "mała pomyłka" :P

Witam Was w ten piękny dzień;)
Zrobiłam  moją pierwszą herbaciarkę dla pewnej babeczki w ramach małego podziękowania.
Wszystko na początku szło idealnie dopóki nie spróbowałam otworzyć pudełka.......serwetkę przykleiłam odwrotnie i wyszło do góry nogami Ups...Ni wymyśliłam,że "tak miało być" i przykleiłam odwrotnie serducho ;)
Oto jak wyszło:
                              
 Serduszko i kokardkę przykleiłam klejem na gorąco.

 Aby środek był milszy,przykleiłam malutkie serduszko :)
 A oto kolejność moich poczynań:
-Najpierw pomalowałam całe pudełeczko białą farbą (śnieżką z castoramy).
-Metodą na żelkazko przykleiłam serwetkę i ją zabezpieczyłam 4 warstwami lakieru.
-Przetarłam boczki świeczką i pomalowałam farbą akrylową w szarym kolorku (oprócz przegródek-zostawiłam je białe dla kontrastu)
-Po wyschnięciu przetarłam papierem ściernym i tak wyszło białe   przetarcie.
-Na koniec całe pudełeczko pokryłam lakierem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...