środa, 17 grudnia 2014

Stary bujany drewniany fotel stylizowany farbami Annie Sloan.

Oto moje kolejne i największe dzieło na jakie się porwałam.Jest to stary drewniany fotel. Oto fotki jak wyglądał przed stylizacją:

















Najpierw musiałam go porządnie wyczyścić.

Pomalowałam dwiema warstwami farby Annie Sloan Old White (pędzel miałam zwykły z castoramy-okrągły-średni wielkością ze sztucznym włosiem



-co oznacza że strasznie się napracowałam.Odkładam na pędzel Annie Sloan z naturalnego włosia ;)

Efekt po pierwszej warstwie (widoczne przebicia poprzedniego koloru):



Efekt po drugiej warstwie:





A oto mój pędzel duży,oryginalny Annie Sloan do nakładania wosku za 120zł :P



Jest REWELACYJNY.Praca z nim jest bez porównania szybka i dużo łatwiejsza.Nakładałam wosk szybkimi i okrężnymi ruchami-taka przymusowa mała siłownia ;)



Po 24 godzinach,gdy wosk wysechł na dobre zabrałam się za woskowanie ciemnym woskiem Annie Sloan wax soft dark.

I tutaj też się mega napracowałam zwykłym pędzelkiem z castoramy :( Wcierałam go okrężnymi ruchami ścierałam ręcznikiem papierowym-aby nie było zbyt ciemno.

A o to efekt końcowy TARAAAAAAM!:





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...