wtorek, 27 stycznia 2015

Szafeczka-półeczka w stylu FOLK z 1982roku.

Witam Was serdecznie. Z góry przepraszam za tą ciszę ale nie mogłam się ostatnio w ogóle zmotywować.Miałam jakieś takie leniwe dni.Ah....mając 2 urwisów jest duuuuużo pracy.

No ale do dzieła :)

Jakiś czas temu zdobyłam mega starą szafeczko-półeczkę:Oryginalna,ręcznie robiona z Cypeli z 1982roku.

Bardzo mi się podobają jej zdobienia.Postanowiłam ją wystylizować tak samo jak fotel bujany.Pomyślałam sobie że zmęczę do końca tą puszkę farby Annie Sloan....Ale powiem Wam w sekrecie że mam w zamówieniu podobne farby w niższej cenie.Jak już będę je miała to dam Wam znać ;)

Przed:



Wszystko robiłam dokładnie jak fotel poza tym że musiałam pomalować aż 3 razy ponieważ ten ciemny kolor po 2 razach jeszcze przebijał.

Po zawoskowaniu bezbarwnym woskiem:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...