wtorek, 27 stycznia 2015

Donica drewniana z sowami.


Dzisiaj skończyłam stylizować drewnianą doniczkę którą zrobił mój ukochany brat :)
Moje poczynania:
1-podkład (aby pózniej drewno nie piło naszej drogocennej farby ;) )
2-pomalowanie brązową farbą akrylową boki i wszędzie tam gdzie chciałam aby po przetarciu było ją widać
3-przetarcie wyschniętej farby świeczką 
4-pomalowanie 2 warstw biała farbą akrylową z castoramy do mebelków dziecięcych -biała pastelowa półmatowa
5-zabawa w przyklejanie z serwetek sów metodą decoupage
6-po wyschnięciu kleju przetarłam je delikatnie papierem sciernym o gradacji 100
7-pomalowanie 2 warstw lakierem akrylowym w celu zabezpieczenia mojej pracy.

Uwaga! Każdą pomalowaną i wyschniętą warstwę wygładzałam delikatnie papierem ściernym aby pózniej była gładka w dotyku ;)





1 komentarz:

  1. Ozdobienie takiej doniczki to dobry pomysł, motyw z sowa,i bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...